annecik344 bebekten bebeğe göre değişir tabi ama büyük oğlum 27,küçük oğlum 2 aylık. İşin içinden çıkamıyoruz. İkiz gibi farklı odalarda bile aynı anda ağlıyorlar. İkisi de emdiği için kıskançlık durumu oluşmadı. İkisine de yetişmek çok zor. Yaşadığım yerde kreş gibi imkanlar olsa ya da aileler ile aynı ilde olsak çok daha kolay olurdu diye düşünüyorum. Eğer sizin de yaşadığınız yer,ailelere yakınlık vs gibi durumlar müsaitse aralarındaki yaş farkı az olduğunda güzel olur. Beraber oynarlar. Tabi hamilelik boyutu da var. Ben ikincisinde hamilelikten çok yorulmuştum. Hamileyken gece uyanıp çocuğa bakmak da zor. İyice düşünmek lazım.