Gunsss senem9 Tefal Kazanlı kullanıyorum ama yer açısından falan sıkıntı bir ütü odam olmasına rağmen 🤨 değiştirmeyi düşünüyorum
ayazasaf EsraArslan4525 modelini verebilir misiniz ben artık bezdim her hafta sonu dağ gibi olmasından. Philips azur elite ve azur pro var ama sürekli su doldur boşalt yoruyor saatler sürüyor
EsraArslan4525 ayazasaf https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_tefal-gv9566-2600w-pro-express-ultimate-y%C3%BCksek-bas%C4%B1n%C3%A7l%C4%B1-buhar-kazanl%C4%B1-%C3%BCt%C3%BC-beyaz-k%C4%B1rm%C4%B1z%C4%B1-1211194.html burdan bakabilirsiniz ☺️