Alerjik bebeğim var bir yakınım emzik almıyor diye pekmeze batır ver dedi ve benim doktorum ve sağlık ocağında ki hekimimiz şidettle karşı çıktı 6. Ayda bile sulandırıp verilmesi tavsiye ediliyor pekmezin sizin için söyledim sizinle bi problemim yok tanımam etmem sadece bebeğiniz alerjik ve daha kötü olmasından korktum yanlış anlaşıldıysam ve sizi kırdıysam kusıra bakmayın