Atesbocegi belki de tek uykuya dusmenizin zamanı geldi 🦸♀️geçis dönemleri malesef can sıkıcı oluyor.
Çığlık kıyamet olmasına musaade etmeden, gün içinde sürekli oyalayarak (En azından 1 hafta), dışarı çıkararak, sakinleştirerek 2.uykusunu unutturursaniz rahatlayacaginiza inanıyorum