Masalkayhan başlık 1 yaş gece uykusu
hani nerde varmı öyle bir uyku yani bizde yok 😀 doğduğundan beri 2 saatte bir uyanır asla şaşmaz hadi 3 saat olsun illa emecek illa mazallah gece meme kaçar sonra 🙄
memeyi kesin diyorlar ama vermesem basar kıyameti nasıl susturacağım baş edemem ki.
çok meme düşkünü gece gündüz öyle ve çok iştahsız bu yüzden.
Zaten her akşam uykuya geçirmek çok zor ve imkansız gibi memede uyut olmadı ayakta salla olmadı kucakta piş piş eşliğinde gezerek salla derken pertim çıkıyor 😕