Kızlar yarın 5 çayına arkadaşlarım gelecek. Oğlum yarın yapmama izin vermeyeceğini bildiğimden geceden hazirlanabilecekleri yaptım. Böreği hazırladım koydum pişmesi kaldı, sarmami pişirip kaldırdım, rus salatasının garniturunu haşlayıp saklama kutusuna koydum, kısır ve mercimek köftesi için yeşillikleri dograyip poşetledim, kek yapıp fanusa koydum ama icime şüphe düştü ya bozulursa diye. Sizce bunlardan bozulacak birşey varmi