Turna Kizlar başına gelen varmı kafayı yiyecem bebek var gibi tekmeler öyle bı his oluyor titriyor falan uyuşuk bı hal ağrısı halen var dikişlerin 4 ay oldu doğum yapalı
BATURALisMOM Turna ay bende sadece bana oluyor sanmıştım. Bazen oyle bi oluyo ki sanki hamileyim tekme yiyorum 😅
Eylusunannesiii Turna ilk zamanlar bendede cok oldu hatta esime derdimki icerde bi bebek daha mi vardi acaba😂
JackDaniels Turna benimde 4 ay oldu. Rahim toparlanıyor, kesilen sinirler iyileşiyor ve damarlar daralıyor. Bu nedenle normal bende de oluyor😅
Kadermustfa Turna aynı bende öyle 4 aylık olduk bı an hamile olma ihtimali çok korkutuyor beni benimde karnımda dokunca hayla ağrı var
Seraysarp 18 ay oldu doğum yapalı benim hala her gün oluyor akşamları yatıp sırt üstü uzandığımda, benimde elim istemsizce karnıma gidiyor karnımı seviyorum hamileliği özlemişim resmen 😂😂