Merhaba sevgili anneler; bebeğim 18 ayı geçti gelişiminde herhangi bir problem yok doktora götürdük sabredin yürür dedi destekleyin dedi sürekli destekliyoruz alıştırmalar yapıyoruz ama çok isteksiz hemen yere oturuveriyor. Sıralıyor, eğilip kalkıyor, oturduğu yerden bir yere tutunarak kalkıyor, koltuğa çıkıp inebiliyor, tek elinden tuttuğunda yürüyor ama bir türlü desteksiz yürümüyor elimizi bırakınca oturuveriyor hemen ağlıyor. Sizde böyle bir durum yaşadınız mı ne zaman geçiyor üzülüyorum çok neler tavsiye edersiniz ? Bebeği böyle olup yürüyen var mı ne kadar zaman geçince yürüdü nasıl yürüdü merak ediyorum tavsiyelerinizi bekliyorum çok teşekkür ederim şimdiden