Gizem61 Benim bebegim de 25 aylikken ben 8 aylık hamile olacağım Allah nasip ederse🥀
Suan 24 aylık, ben 7 aylık hamileyim
Ben şöyle düşünüyorum, bebeğimiz tek olsaydı da yine kolay olmayacaktı hayat eskisi gibi.
İkinci bir bebeğimiz olduğunda, elbette çok sıkıntıda olacağımız zamanlar muhakkak olacak ancak iki kardeş birbirlerini tanıdığı, sevdiği, birbirleriyle oynadığı zamanları görünce dünyalar bizim olacak.
Ve elbet yine rahatlayacagimiz bir dönem gelecek, belki 1-1,5 sene sonra.
Ve inanıyorum ki tüm zorluklara değecek 💕