Ben de pazartesi biontec oldum 1 aylık bebeğim var oradaki hemşirelere sordum bişi olmaz ama gönlün rahat olsun istiyorsan 1-2 saat emzirme dediler ben de anca eve gelmiştim biraz sağdım sütümü çok az, mama verdim ama mamayı kusunca hemen emzirdim çok şükür sıkıntı yaşamadık, çok araştırdım vurulan çoktu ve doktorlara da danıştım hepsi vurul dedi