EsraVeyselAlya Bebeğim dışarı çıkınca huysuz oluyor hiç birşeyden zevk almıyor ağlıyor beni de bunaltıyor bebek arabasında durmuyor bazen kucakta dolaşıyoruz henüz 5 aylık 😭
leynanin_pembemantosuu EsraVeyselAlya benimkide dışarda gezmeye bayılıyor eve geldiğinde çok ağlıyor 9 aylık
Zolizo EsraVeyselAlya Ya dışarı çıkınca değil de ablama, kayınvalideme, arkadaşıma gidince huysuz oluyor. Ev dışında eğer sokaktaysak iyi. O da bi yere kadar. Resmen ev kuşu. Ama mecbur alışıcak yani ben gezmeyi tozmayı seviyorum. 😁 Biz de 5
Mlke301020 EsraVeyselAlya ilk benim oğlumda öyleydi ağlıyordu sürekli çıkarmaya çalışın sürekli alışsın. Benimki alışıyor yavaş yavaş ama kalabalıktan hala korkup ağlıyor
prenses10 leynanin_pembemantosuu kız benmki de eve gelince ağlıyor ne zaman dışarı çıkarsam😀 acaba bu yüzden mi ya. Eve geliyoruz o akşam bize zulum oluyor sanki çocuğa bi şey oluyor dışarda
leynanin_pembemantosuu EsraVeyselAlya inşallah düzelşr biran önce dışarı çıka çıka alışıcaktır sevdiği oyuncağı alın mutlaka yanınızs