Merhaba sevgili anneler biz sadece mama ek gıda şeklinde gidiyoruz anne sütü yok :( ve 11 aylık olduk öğünleri nasıl ayarlamak lazım mesela öğlenleri çorba içiyordu onu çeşitlendirmeliyim yoksa akşam menüsü mü çeşit olmalı bu sürede mama yı ne zaman vermeyelim lütfen yardımcı olun bana 🙏🏻🙏🏻