Omerinannesi342 SAN kuaföre gitmeyi düşünüyordum arkadaşlar ama yorumlarını okudum nedense pek memnun kalmayan varmış. Önerebileceğınız kuaför var mı?
AslihanElif Omerinannesi342 şöyle söyliim devamlı ombre yaptırdığım için kendi saç rengim kayboldu bi ara kendi saç rengime döndürdüler hiç akma ya da turunculaşma yaşamadım 😀😀
AslihanElif Omerinannesi342 uzun saçlıydı adını hatırlayamadımm🙈 ombre 3,5 saat sürdü benim röflede hemen hemen aynı sürer heralde
Omerinannesi342 AslihanElif ne kadar ödedin canım çok sordum ama bana 500 sen başlıyor dedi 900 kadar
AslihanElif Omerinannesi342 ombreye 600 ödemiştim kumrala boyattığımdada 450 ödedim kesimde içindeydi saçımı baya kısa kestirdim ama belki onunda etkisi vardır geçen hafta arkadaşımda boya+kesime 450₺ ödemiş biraz pahalı ama çok memnun kaldım ben 🤗😃😃
Omerinannesi342 AslihanElif bende boyattırmıştım saçımı çok kötüydü şimdi ombre istiyorum randevu aldım inşallah iyi olur 😍😍