Kızlar iyi akşamlar hepinize 🙋♀️🙋♀️ benim kizim 19 buçuk aylık, internette baya araştırma yaptım bu konuda, çoğu uzman 2 yasindan önce bebeklerin fiziksel gelişim olarak tuvalet eğitimine hazır olmadığını düşünüyor. Ama benim kızım bezinden aşırı rahatsız oluyor. Büyüğünü yaptığı zaman hemen yanıma gelip anne e e diyor degistireyim diye odasına gidip bekliyor. Küçük yapınca da bezi yarıya kadar dolduğunda aynı şekilde geliyor. Evde sifonlu lazimlik var bayadir sifonuyla oynuyordu, şimdi arada gidip oturuyor e e diyor ama tuvaleti olduğu zaman değil canı isteyince, ve hadi kalk dediğimde kalkmak istemiyor. 10-15 dakika uğraştığımı biliyorum kalksın diye 🤣 ama yapmadan önce haber vermiyor o da aklımı kurcalıyor çok kararsızım 🤔🤔🤔