6464 babymakarena kızım 12.5 kg hala 4 numara kullanıyorum çokta sızdırdığını söyleyemem. Evybaby kullanıyorum
babymakarena Merlinlin bende aynı gece 10da takıyorm sabah 7de bakıyorum sızdırmış oluyo bez değiştirdiğimde bidaha uyumuyo uykusu açılıyor 😅
Yakamoz__00 Benim bebeğim 4800 3 6 kilo olan turco ve sleepy küçük geldi hepnsizdiriyirdi 2 saatte bir üstünü değiştirdim. Şimdi evy baby büyük boy var 5 10 kilo onu kullanıyorum
babymakarena Oykuaygun bende de olmuyordu doğduğundan beri gece takıyorum primayı 3 4 gündür sızdırmaya başladı işte
babymakarena MutluYaprak allah allah gece 10da takıyorm sabaha karsi sızmış oluyor önceden bizde de hiç olmazdı
babymakarena MutluYaprak 11 kg’ye 5 numara takıyorum anlamadım ki bez gayet oturuyor da 6 num. beze 13-18 kilo diyor oda bol olmaz mı 🙃
babymakarena gmzmustafa 11 kg ye 5 numara kullanıyorum bezi büyütsem çok bol durur mu acaba bende de yeni yeni olmaya basladi çişinden kaynaklımı acaba
babymakarena kadirefeninannesi teşekkür ederim yorumlarda çok bahsedilmiş pipi indirme olayindan bende denedim bakalm insllh faydasi olur bizde de☺️
babymakarena kbtmz kilosuna göre büyük bez takıyorsunuz dimi 11 kg’ye 5 numara kullanıyorum 6 numara bez de 13-18 kg diyor onu mu almam gerek
Sofiyovamagamed babymakarena valla benimki kiz gun icinde 6 kere deyisdiriyorum yinede siziyor hepsini denedik olmadi 🤦🤦😅
babymakarena Sofiyovamagamed hepsini denediniz mi huggies in erkeklere özel bezi var ama onunda nette sadece 3 numarasi var onu denemek istedim yok 😅
ElifOkay babymakarena bazı bezler küçük kalıpları biz prima premiyüm kullanıyoduk 3 numara normal prima aldık sonra küçük geldi kalıbı küçüktü ayaklarına fizik yapıyodu 4 geçtik meçbur
MutluYaprak babymakarena benim bebeğim 10.5 kg primada 4+ kullanıyorum Prima premium care de 4 kullanıyorum