Merhaba güzel annişler 😍 şimdi birçoğunuz doğmamış çocuğa dön bicmişsiniz diye düşünebilirsiniz lapin benim için durum öyle değil. 😚 konu şu özetle;
Oğlum tam 7 aylık eşim 2 yâda 3 yaşına geldiğinde 2.yi yaparız fikrinde kayinvalidemde hep der baban isteseydi 3. Yapacaktim der . Hep muhakkak 2. Olsun kardeşi olsun yoksa b3ncil okur paylaşma bilmez vs vs. Bu çoğaltabiliriz.. benim birsuru evin tek çocuğu olan arkadaşım var hepside edepli düzgün şimarikta değiller. Ben oğluma ilgilenmek onu güzel yetiştirmek istiyorum …bugun biraya yazmamdaki sebep görünmez gibi hissetmem … kimse bana sormuyor 2. Ister misin sen8n için uygun mi ? Ne bileyim…..ve eşimle hep u konuda tatlı da olsa tartışıyoruz ama bana artık kabak tadı verdi bu konu sizce ne yapmalıyım eşim kesinlikle 2. Istiyor Bn kesinlikle asla istemiyorum..psikologa mi gidelim ? Cinsel birliktelik sonrası hap mi alayim hep? Boşanayım mı napayimmm