Merhabalar canım anneler. Güzel kızım 1 ay 21 günlük. Gece uykularımız iyi sayılır ilk uykuya geçiş sıkıntısı hariç çok fazla sorun yaşamıyoruz. Ama gündüz uykusu çok huzursuz, sürekli elleri kolları ayakları oynuyor pedal çevirir gibi yapıyor hatta ayaklarını. En çok endişe ettiğim de ara sıra uykusunda boğazına bişe kaçmış gibi öğürüyor ardından öksürüyor. Bazen kustuğu da oluyor. Doktora götürecem de eşimi bekliyorum tek başıma cesaret edemedim. Tecrübeli anneler sizce reflü müdür ki 😕tek anne sütü alıyor, emdikten sonra gazı bazen çıkıyor bazen çıkmıyor ama çıksa da çıkmasa da yarım saat ayakta dolaştırıyorum hemen yatırmıyorum zaten doğduğu ilk günden beri reflü yatağında yatıyor hala tüm bunlara rağmen reflü olabilir mi gerçekten🥺 tek anne sütü alan bebeğe reflü teşhisi konsa ne çare bulabiliriz ki mama versek katılaştırıcı alırdık. Çok canım sıkıldı bilgisi olan var mıdır yardımcı olursanız çok sevinirim..