Çarşamba günü aksam açmiştim bu potu yazan dua eden herkese tesekkür ederim. Kolaynya. İçmemiş agızna almiş tütkürmüş geri. Ama doktorlar belki unutmuş olabilir die. Yogun bakıma yatış verdi. Çarşamba 3yatiş yapıldı öglen. Persembe sabah 9 bucuk çıktık eve. Hiç. Bir sıkıntımız yok şükürler olsun böyle durumlarda. Doktor. Kusturmayın dedi ve üzerine hiç bir şey yedirip içitmeden hastaneye gelin dedi. Benim basıma öglen 2de bu olay geldi 2.40hastanedeyimm.şükür ki bebeğim hiç bir şeyi yok merak edenler için açıklama yapmak istedim