Tozpembe Molfix kullanıyorum fakat 4 numaraya geçiyoruz artık malum numara büyüdükçe adet azalıp fiyat artıyor. Bi yakınım tavsiye etti siz ne diyorsunuz A-101 bezi için ???
Minikbalinannesi Tozpembe gayet güzel bende molfixten ona geçtim ama sonra canbebe dikkatimi çekti değiştiği için canbebeden çok memnunum
fatima Tozpembe ben bimin bezi, jeeny&Willy kullanıyorum valla sleepy den sonra çok iyi geldi 😁😁 fiyatları sabit. zaten sık değiştiriyorum. sleepy çok fazla sızdırma yapmıştı bizde
Aysetokerrrr Tozpembe ben bimin bezini kullanıyorum çok memnunum numara degissede fiyati aynı bi deneyin isterseniz
Ogulveannesi Tozpembe çok kötü Çok kalın ve hep Sızdırıyor hiç tavsiye etmem 🙅🏻♀️Minİes kullanıyorum çok MemNunum👍🏿
yrnaraf ben çok memnunum canım doğduğundan beri onu kullanıyorum bi kez minies denedim ama memnun kalmadım soffio ince bir bez yumuşak çok rahat ve gece boyu taşma yapmıyor tavsiye ederim