Merhaba kızlar.Alalı 5 ay oldu ama asla bebeğim alışamadı ağlayarak uyanıyor hep.Ya benim yanımda ya da yerde yatıyor.Çok az kullanıldı.Yatagiyla beraber satmak istiyorum.Ihtiyaci olan varsa görüşelim.Ne kadara aldık bizde bakalım bi fiyat belirleyelim inşalalh 2 tarafında işi görülsün.Bende yeni bi yöntem yatak araştırıcam bizim için.