Merhaba kizlar.
Benim oğlum erken doğdu biz ilk Aptamil prematil ile başladık premature bebekler e özel olduğu için, şuan için kilosunu toparladı ve fark ettiğim oğlum hazmedemiyor yani biraz gaz sorunu yaşıyoruz. Duyduğuma göre Bebelac Gold daha iyimis. Bende şuan Aptamil 1 var ve bugün yarın bitecek yarın gidip Bebelac gold almak istiyorum… Yoksa önereceğiniz başka bir mama varmı? Ve geçişini hangi şekilde yapayım?