Donebaris [https://www.hizliresim.com/5q3824w] https://www.hizliresim.com/5q3824w https://www.hizliresim.com/5q3824w Niye boyle normalmi
3children1mom Donebaris Içinden sarı sıvı akıyor mu? Şişlik iner yeni düşmüş sanki ama enfeksiyon kapmış gibi. Doktora götür sıvı akıyorsa yaksınlar göbeğini daha kötü olmasın. Batikon ile pansuman yapıyor musun?
Kader51 Donebaris enfeksiyin kapmis olabilir bizimkide kanliydi zibini kan oluyodu saglik ocagina goturdm ebe enfeksiyin yok dedi batikonla temizledi orayi 3 gune duzeldi sizinkinin gibegi disarda gibi sanki bi goturun bnce
Efemm Donebaris göbegi böyle dısarı cıkıkmıydı daha önce canım göbek fıtığına bir bak arastır istersen
3children1mom Donebaris Anladım o zaman pansuman yap. Kuzum oraya ıslak değdirme. Kurusun iyice. Sıvı akmıyorsa korkacak bisey yok. Bir kac güne göbeğin sekli oturur.
Tuutosun43 Kader51 göbeğindeki çıkıklık fıtık oluyor genelde benim kızımda da vardı doktor bir yaşına kadar geçer dedi simdi 5aylık geçti bile merak etmeyin o konuda sıkıntı olmayacaktır
Edanur25- Donebaris Bizde de böyle olmuştu. Doktor üzerine oksijenli su döküp sonra iyice kurulamamızı söyledi. Öyle yaptık. 3 gün sonra geçti tamamen
Ertugrulhilal Donebaris çocuk cerrahına götürüm gerekirse yakar bizdede biraz şişlik vardı fıtık dedi doktor 4 yasına kadar düzeliyomus
Tuutosun43 neslihan-87 Allah Allah doktora söyledniz mi benimki bir yaşına kadar geçer merak etmeyin dedi hepsi öyle oluyor sanmıştım neden gecmedi ki acaba
Bualemdeyeniyim Donebaris göbek fıtığı olabilir bizimde böyle şişti fıtık dedi doktor ağlayınca şişiyor ağlatmayın demişti kendi kendine geçiyor 3aylıkken geçmişti