sevdegnky Kızlar selam. Sezaryen oldum. 4-5 gün sonra 40 günüm doluyor. Fakat cok hafif şekilde kanamam devam ediyor. Pek bitecek gibş gelmiyor. Bu durumu yaşayanlar var mı?