kızlr randevu alacağım. doğumdan sonra klima açık uyuduğum bi gün tsrif ettiğim yer tutuldu. o zmndan beri haftanın bir günü muhakkak tutuluyo. bn sezeryan iğnesinden olduğunu düşğnüyordum ama 13 ay oldu hals geçmedi. kaynanam bugün kızım orda böbrek var ne olur ne olmaz bi git dedi ama kafam karıştı. böbrekde bi rahatsızlık varsa böyle ağrı mı olur. bilgisi olan var mı