Synmannesi 11+17 günlük kızım bugün aldım cekmiyor kabul etmiyor nasıl alışır o kadar para verdim fikri olan ısırıyor çekmeyi bilmiyor
Petitom Synmannesi normal pipetle deneseydin canım önce ona belki daha kolay alışabilir benim bebeğim 7 buçuk aylıkken ilk verdiğimde meyve suyu pipetini hemen çekti sen de onunla deneyebilirsin
kerem_imm Synmannesi çok kullanışlı bir suluk. 5 yaşına kadar kullanır öyle söyleyeyim. Alışır zamanla merak etmeyin. Oğluma 15 aylıkken kullanmaya başlamıştık yanlış hatırlamıyorsam.
BeyzaLivaLeyla Synmannesi hep önüne oyuncaklarının arasına koyun yani önünde dursun ısırarak dişlerini kaşıyarak keşfediyorlar çekip içmeyi ben öyle alıştırdım
Deletedmom_29 Synmannesi merhaba bebeğiniz alıştı mı pipetli avent ile su içmeye merak ettim 😄 ben de oğluma aldım ama içemez diye endişelerim var, 12 aylık
Synmannesi Petitom of yaa asla cekmiyor hep deneyeyim :( pişman oldum aldığıma 100 TL para verdim alışır mı illa acaba ne zamana kadar bunu kullanır acaba
Petitom Synmannesi alışır canım ama dediğim gibi önce pipete alıştırmaya çalışın ona hem kendiniz çekersiniz tutar verirsiniz daha kolay alışır
Synmannesi kerem_imm Teşekkür ederim canım ben de her zaman eline vereceğim inşallah ısırıyor zamanla Öğrenir ben de bir an korktum 90 TL para verdik diye inşallah benimkide alışır evet çok beğendim çok kaliteli bir sulluk akıtmıyor
Synmannesi BeyzaLivaLeyla Tamam canım hep önüne koyayım itiyor bazen ısırıyor oynuyor tamam hep koyayım
Synmannesi Petitom Tamam canım ben o zaman pipetle kendim karşısında içeyim bir de sürekli sulu eline vereyim sadece ısırıyor şu an çekmiyor inşallah alışır pipeti nasıl oluşturacağım ki bunu çekmiyor
BeyzaLivaLeyla Synmannesi ver kuzum hiç boşa para verdim diye üzülme bende üzülüyordum burda bir arkadaşın önerisiyle keşfettim hep önüne koydum devamlı dişlerini kaşıdı ısırdı sonra baktım içmeye başladı
Synmannesi Petitom suan oyuncak gibi eline alıyor korkuyorum eşim dicek boşa aldık su kadar para masrafsın diye hep gereksiz pahalı şeyler alıyorum diye kızar 🤨😂
Synmannesi Petitom of yemin ederim aynı fikirdeyim salıncak var hem mana sandalyesi hem salıncak 1799 fiyatı hiç sevmez beş 10 dk anca durur :;((( 100 ana kucağında 7 ay durdu uyudu oynadı umrunda değil
Synmannesi Deletedmom_29 hayır boşa para verdim hala biberonla içiyor ucunu deldim bende biraz fazla su gelsin diye