Merhabalar, bebeğim bu ayın 15 inde 3.aylık oluyor doktorumuz rota ve menenjit aşılarını yapacak rotanın ağızdan damla şeklinde verildigini duymuştum ayrıca menenjit aşısı nasıl vuruluyor enjektörlemi yoksa rota gibi damla şeklindemi bilgi verirseniz sevinirim 🙏🏼💙