AlpveHan selin-1903 dün oldum hemen emzirdim akşam bebeğimde 37.8 civarında ateşlenme oldu doktorumuza sordum hemen bebeğimin antikor ürettiğini söyledi bugün ateşi de yok şükür
Elifbusemom selin-1903 çok şükür bebeğimde hiç bir yan etki yapmadı ben ilk gün kol ağrısı ve eklem ağrısı mide bulantısı yaşadım 2. Gün hiç bişey kalmadığı arada aşı olarak biontech vuruldum
Elifbusemom Meteece1723 biontech oldum koruyuculuğu daha yüksekmiş 3 doktor arkadaşımla görüştüm öyle karar verdim açıkcası
efilelif Ben biontech ilk dozunu oldum pazartesi akşamı. Aşı olduktan 1saat sonra kızımı uyutmak için emzirdim. 16 aylık kızım 5 gün oldu çok şükür bi sıkıntımız yok