BuseveMinigi iyi akşamlar hanımlar. Oğlumun 1 haftadır ateşi vardı. İlk acile gittik ne kulağına ne boğazına bakıldı direkt idrar ve kan tahlili alındı bir değerini düşük görüp covidden şüphelenip test yaptılar negatif çıktı. Calpol dolven kullanın ateş düşmezse eğitim ve araştırmaya gidin dediler 2 gün kullanıp gittik oradada tekrar kan tahlili alındı. Kalp ritimleri yüksek çıktı çocuk kardiyolojisine yönlendirdiler kalp değerleri normal çıktı yine covid şüphesiyle yapıldı bu da. En son doktor boğazına baktı. Boğazında enfeksiyon varmış. Sadece antibiyotik yazdı doktor. Özellikle sordum 6. Hastalık olabilir mi diye yok döküntü olurdu dedi ki ağız kenarında vardı. Bu sabah vücudunda böyle şeyler gördük. Ben sivrisinekten şüphelendim çünkü odasında vardı öldürdüm ama sonra altıncı hastalık olabilir mi dedim ? Sivrisinek bu derece şişirir mi ya ? Bebeği altındı hastalık geçiren anneler bi bakar mısınız lütfen 😥
Mirayse BuseveMinigi yok cnm 6.hastalık kanda cıkardı zaten. Birde döküntüsü kabarık olmuyır benek benek minikminik ve binlerce oluyır.
Bualemdeyeniyim BuseveMinigi 6.hastalık geçirdi bebeğim böyle olmuyor baya bildiğin her yanı döküntü oluyor. Sinek ısırıgı bence
Gzmgzm BuseveMinigi 2 oglunda gecirdi 6. Hastaligi. 11 hafta ates cok fazla genelde 3 4 gun sonra ates duser ve dokuntu baslae. Bana da bunlar sinek isirogi gibi geldi.
bilbakalim BuseveMinigi evet ilk günler böyle iri iri döktü ama bikaç saat sonra sönüp başka yerinde çıkıyordu 3-4 günler çok arttı tam 15 gün sürdü döküntü kendiliğinden geçti
Burcc canım benim oğlumda 6.hastalık geçirdi ama senin bebişin sinek ısırığına benziyor https://www.hizliresim.com/o4o6z77
BuseveMinigi Burcc umarım sinek ısırığıdır. Sağlık ocağına götüreceğim zaten ama bilemedim bi su çiçeği dedi gören bi kızamık dediler kafam allak bullak ☹️