Feergun gazından dolayı aglae canm benm bebegimde akşamları 6da başlıyordu ağlamaya gece 1 2ye kadar of şimdi aklıma geldide çok zor günler akşam saat 6 olsun istemezdim gece doktora acile bile götürdük korkudan neyi var acaba diye bide arabayla gezdirirken susuyordu şuan 10 ay 3 günlük