Merhaba yeni annelerimiz. Sizinle birsey danişmak istiyorum. Malum Ramazan geliyor ve ben emziren anne olarak ikilemde kaldım. Oglum 5 aylık ve sadece anne sütü ile besleniyor. Şimdi benim durumumda olan annelerimiz oruç tutacaklar mı? Hamileligim de Ramazana denk geldi geçen sene tutamadım,sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda ?