lanadelmiyav Feergun Allah’ın lütfu gibi bir şey. Ğöğüsler ilk zamanlarda ki gibi ağrımıyo, süt akıp üstün başın kirlenmiyo, memeler bebeğe yetecek kadar ve yağlı süt üretiyo☺️
Feergun Morfrenk peki bu durum sütun azaldığı anlamina mi gelir. Sağım makinasi ile once cok geliyordu simdi ise az.
Deletedmom5284 Sütün sadece bebeğe yetecek kadar üretilmesi Yani meme ne kadar uyarı alırsa o kadar süte ihtiyacı olduğunu düşünür ve o kadar üretir 2 saatte bir emziren ve 6 saatte bir emziren annenin sütü aynı olmaz Artık memelerin ağrımaz şişmez sütün boşa akmaz
Morfrenk Feergun gelmiyor, önceden memede süt birikiyordu, şuan bebek emdikçe çektikçe geliyor. Birikip anneye ağrı sıkıntı vermiyor yani. Ama nadir durumlar vardır tabi azaldığına dair ama bebek huzurluysa, bezleri doluysa sıkıntı yok
Deletedmom5284 Feergun evet Emzirmezsen süt üretimin ve kaliten düşer Sağmakta etkilidir ama bebek emmesi gibi olmaz
Feergun Deletedmom5284 anladım. Emzirme yapıyorum ama memede uyuyor ya da oyun oynuyor doymuyor. Mecburen sagim yapiyorum
Gamzeburkan Feergun sakin üzülme bebegin ihtiyacını karşılayacak kadar üretim yapıyor vücut. Ben o kadar uzulmustumki boşuna daha çok sütüm geldi. 1yas hala emiyoruz. Ama sık sık emzirmeni tavsiye ederim en etkili yöntem.
Yenianne11 Bebegım 1,5 aylık suan dogdugundan beridir ek olarak mama da verıyorm emzirdıkce cogalır dıyolar ama sütü azalınca bitince de durmuyo doymuyo mecburen mama verıyorm ee pekı nasıl cogalcak bu süt hergün midesi de buyuyo artık hıc yetmıyo önceden 2 kez mama verırken artık 3 kez vermeye başladım napıcam bilmıorm 🤔🤔
Feergun Deletedmom5284 meme emmesi cok iyi bırakma di şükür ama mecburen doymadiginda biberonla veriyoruz