buseazizoglu Kızlar doğum yapalı 1 ay 16 gün oluyor sezeryan doğum yaptım komple ağda olmam lazım bikini bölgesini aldırsam sezeryan yarası zedelenir mi
Hamuceraa buseazizoglu bende aynı şeyi merak ediyorum 9 aydır hamilelikte çok zorlandım 🥲 1 ay 5 gün oldu doğum olalı
QueenBeee buseazizoglu bişey olmuyor canım benimki bir ay olmadan aldırdım zaten uyuşukluk olduğu için hissetmiyorsun bile Hamuceraa
Nurish buseazizoglu bende aynı konuyu sormuştum bişey olmaz demişlerdi yaptırdım bişey olmadı sizde yaptırabilirsiniz
ozgecann buseazizoglu benim kesi yerim baya aşağıda olmasına rağmen birsey olmadı bende çok korkuyordum içiniz rahat olsun
buseazizoglu Hamuceraa QueenBeee Nurish bende korkuyordum o çekmeye sezeryan yeri açılırsa diye 🤦🏻♀️😅
buseazizoglu Tugcecivan Sedeeff ozgecann QueenBeee valla kızlar içimi rahatlattınız o kadar dert ediyordum ki kendime
Sedeeff buseazizoglu ben 40ım çıktıktan sonra gitmiştim dikişlerimde biraz sorunlar yaşamıştık o sebeple dikiş üstüne yapmamıştı sorun olmadı
Tugcecivan buseazizoglu kırkım çıktı hemen gttim agdaya bsey olmadı.cok şükür ama kadına dkkat edin ordan çekerken dedim oda zaten nazik bir şekilde çekti