Feergun İlk ay göğüslerim aşırı şiş be ağrı oluyordu. Süt akıyordu hatta. Makina ile bosaltim sağlıyorum. Su an iki aylik olduk. Ve göğüsler yumusak küçüldü. Sut akmasi durumuda yok . Acaba süt mu azaldi. Sagim yaparken de onceki kadar cok gelmiyor 😔
Havva_k Feergun yok canım benim öyle düşünme sakin benim de aynı şekildeydi bak ama sütüm var sen sürekli emzir sütün de artar yemeğini de güzelce ye herşeyden gıdanı al ki bebegin de alsın😊