__yesilgoz Oğlum 1 yasında ama hala gazlı.. metsil veriyorum hala öyle olduğunda geceleri bile kalkar sırf gazı var diye. Böyle olupta cözüm bulan varmıı ?
Belinay2519 __yesilgoz kızım 19 aylık hala gazı olduğunda geceleri kalkıp ağlıyor ta ki gaz çıkana kadar bi çözüm bulamadim
__yesilgoz Uykusuzz_momm bunu ilk kez duydumm evet alerjik amaa vermiyorum alerjisi olduğu besinleri 🤷♀️
Minneee __yesilgoz Kendimden biliyorum mesela pirinç ve armut yediğimde çok kötü oluyorum çok şişkinlik yapıyor ve kabız oluyorum. Bezelye nohut mercimek bulgur bunlarda gaz yapıyor ama diğerleri kadar değil. Deneyerek bulabilirsiniz çok iyi gözlemlemeniz gerek.