Mirosunannesi Ablam için soruyorum bunu yaşayan var mı kızı 4 yaşında 2 yaşındayken memeyi kesti ama sütü hala çekilmedi sıkınca geliyor , bugünde göğüs ucunda kitle gibi bişey oluştu ağrı yapıyor yaşayan var mı dr görünecekte fikir olsun diye soruyorum?
Narin9 Mirosunannesi o kadar uzun süre 2 yıl az değil hala süt gelmesi tuhaf. Prolaktin değeri yüksektir belki ondan olabilir canım
Mirosunannesi ecesss yok bende emziriyorum şuan ama öyle bi sertlik değil kahverengi kısımda sertlik ele geliyor anlamadık korktukta açıkçası süt çekilmesi lazım aslında
Eminesevket000 Canim valla ayni bende öyleyim sıktıkca geliyo 8 ay oldu bende birakali göğsümün icinde sislik olusmus kitle gibi goguslerim cok ağrıyo
ecesss Mirosunannesi mastit diye bir şey var süt kanalları tıkıyor ve iltihap yapıyor. Muhtemelen odur. Antibiyotik tedavisi ile geçiyor
Eminesevket000 Mirosunannesi yok canım gidemedim esimin görevlerinden gidemedik köyde yasiyoruz hastanede cok uzak görevlerin bitmesini bekliyorum ama korkmasin canim ablan süt kalmsitir intihap yapmistir belki süt kanalı sismistir o yuzden kitle olmustur