4 buçuk aylık kızım var 3 4 gündür gaz çıkarttığında çok kötü bi koku çıkıyor ve dün geceden beride çok ağlıyor kucağımıza alıp gaz pozisyonunda tuttuğumuzda susuyor, yatırdığımızda tekrar ağlıyor normalde doğumundan bu zamana kadar katılarak ağladığını bilmem çocuğumun ama dün geceden beri bi sıkıntısı var çözemedik ne olur başına böyle bişey gelen varsa yardımcı olabilir mi 😔😔😔