pasaminannesi06
Çok araştırmıştım dr browns almaya karar verdim çünkü ısı yalıtımlı olanı çok güzeldi lakin e bebekte kalmamış.
Philips avent aldım hep şikayet vardı akıtıyor bs diye ama meğersem o diyenler iyice sıkıştırmıyomuş takılan yerleri ondan oluyormuş çok memnunum..
kızımda çok seviyor iyiki almışım ama o dr brownskinden de alıcam yazın suyu kendi ısısında tutması çok iyi💐