Esraa1 antalya kemerde ‘karmir resort&spa’ var ben manavgatlıyım grcen sene oraya gitmiştik çok memnun kalmıştık . Odasından , yemeklerinden , temizliğinden havuzundan , bu senede oraya rezervasyon yaptırdık 17 haziranda giriş 21 haziranda çıkış 3.650 tl çok güzel bir otel kesinlikle tavsiye ederim herşeyiyle 🌸