AA201207 Merhaba, bebeğinde alerji olup da covid aşısı olan anne var mı emziriyorum ve alerjisi var bebeğimin aşı olursam sıkıntı olur mu bu durumda olup doktoruna danışan var mı
Mel01 AA201207 neye alerjisi var bebeğinizin bizimkinin mangoya alerjisi var benimde kiviye hiç bir şey olmadı ne bende nede bebekte
BarlasMomm AA201207 bende burda bekleyeyim. Alerjiden dolayi hep ayni postlarda yer aliyoruz. Benim ve bebegimin alerjisi var bende merak ediyorum aşı ile ilgili bilgisi olan var mi acaba
Alibebek20 AA201207 oglumun alerjisi var sinovac aşısı oldum, sıkıntı olmadı. Zaten alerjisi olanlar da aşı olabiliyor
AA201207 Mel01 net olarak neye olduğunu bilmiyoruz testler negatif bir çok besin denedim diyet olarak bulamadık. en başından beri süt ürünleri ve yumurta diyetine devam ediyorum ama
AA201207 BarlasMomm evet canım aynı postlarda dönüp duruyoruz hatırlıyorum sizi de ezberledim artık bazı isimleri 😊 sizin kendinizin de mi alerjisi var aynı şeylere mi var alerjiniz bebeğinizle
AA201207 Alibebek20 hani alerjik bebekler için bazı aşılari hastane koşullarında yaptırın deniyor ya yumurta proteini içeren 1 yaş aşısı gibi acaba covid aşısının içinde de herhangi bir reaksiyona sebep olacak bir madde var mı diye tereddüt ettim her kafadan bir ses çıkıyor emzirenler/hamileler olabilir olamaz diye 🤷♀️ size sinovac mi önerildi siz kendiniz mi seçtiniz
Mel01 AA201207 anladım canım dediğim gibi bebeğimde test yaptığımızda mangoya alerjisi çıktı bende de kiviye var ama hiç bir sıkıntı olmadı çok şükür
BarlasMomm AA201207 benim ilaç alerjim var. Bebegimin coklu besin alerjisi var malesef. Insallah bir gün alerjimizi atlatip öyle bir postta karsilasiriz 🙏😊
Alibebek20 AA201207 eşim çocuk doktoru sinovac önerdi. Alerji doktorumuz da sıkıntı olmayacağını söyledi. Hatta çocuk da da antikor oluştugu için hastalıktan koruyabiliyormuş. 🙏
AA201207 Mel01 yaa ne güzel çıkmış testte neye alerjisi olduğu biz 4.5 aylıkken yaptırdık negatif neye alerjisi olduğunu bilmemek çok zor
Daphnemom Ben kendim alerjiğim ve kronik astımım var biontech oldum bugün hiç sorun olmadı, kızımın hiç alerjisi yok.
Alibebek20 AA201207 rica ederim 😌 süt ürünlerine ve muza alerjisi var. Testte çıkmıyor diyet ile bulduk
AA201207 BarlasMomm yaa inşallah inşallah 🤲🌸 o gün geldiğinde mümkün olsa da yiyemedigimiz ne varsa toplanıp birlikte yesek alerjik bebek anneleri kutlama yapsak 😂
BarlasMomm AA201207 ayyy ne güzel olur. Sağlikli günlerde insallah. Benim bebegimin kakao muz a alerjisi var. Ben muzlu cikolatali bir pasta isterim 😁