Arkadaslar kızım yarın 4 aylık olacak.Günde 8 kere uyutuyorum. 35-30-40 dk uyuyor.sallıyorum birde uyurken. Gunduz uykulari düzensiz olduğundam gecede uykular düzensiz.
Allaha bin şükür sağlığı yerinde olsun yeter bana. Ama son 2 gündür enerjim azaldi çok. Yetemiyorum tek bakıyorum. Bu uykuyu halleden var mi? Ben ne yapmaliyim. 4. Ay atagini böyle yasayan atak bitince yavas yavas duzene giren var mi? Biraz dertleşsek.