Bebeğim 4 aylık anneler bu zamana kadar hep emzirdim 2. Ayda sadece 80 gr almıştı sütüm azmış sonraki ay 700 gr almış bu ay kaç aldı bilmiyorum ama gündüz 3 uyku yapan gece kendi kendine dalan bebeğim şimdi asla uyumuyor gündüz uykusu 10 dk gecede sabaha kadar sallattırıyor kendini önceden sağdığım sütler vardı onları veriyorum günde bir kere 120 cc ama o sütlerde 4-5 tane kaldı ben ne yapacağım şaştım kaldım mama vermeliyim sizce yoksa ataktanmı yapıyor yardımcı olun bana hep bi ağlama modunda hiç böyle bi bebek değildi gak guk dese emziren biriyim bide öyle saat falan tutmamki sütüm bollaşsın diye ama ben anlam veremedim tecrübelilerden bilgi istiyorum