Zeynepmesut Arkadaşlar bebeğim 25 günlük dünden beri kaka yapmıyor anne sütü alıyor günde 1 defada mama veriyorum normalde 1 2 sefer yapıyordu ama dünden beri yok rahatsız da değil gibi normal mi
ZBosma Zeynepmesut anne sütünde 1 hafta normal diyorlar benim kızım mama ile besleniyor doktoru 3 gün kuralı koymuştu 3. Gün veya 4. Akşama kadar yapması gerekiyordu fitil veriyordu ama siz rahatsız olduğunu düşünüyorsanız ılık su dolu kovaya belden altını bacaklarından destekleyerek oturur pozisyonda biraz tutun genelde o esnada yapıyor Buda doktorumun ilaç vermeden önce denememizi istediği bir şeydi faydasını çok gördük
Tugceonrdml_ Zeynepmesut Hangi doktora götürürseniz götürün bu cevabı alıcaksınız 🌸 1) Anne sütü ile besleniyorsa 20 güne kadar normal 2) anne sütü + formül mama alıyorsa 10 güne kadar 3) formül mama alıyorsa 7 güne kadar normal