Ayaz_brgl teşekkür ederiz, tabi
Pazartesi günü başladık ilk biz gündüz iki uyku yapıyoruz eğitime başlamadan önce uyku vakitlerini gözlemledim ve saatlerini belirledim sonra bismillah dedik başladık. Sabah 8.30 9 gibi uyanıyor kahvaltı oyun Faslı derken 11.30 da ilk uykusuna yatırdım önce güzelce konuştuk artık kendin uyuyacaksin uyuyabilirsin vs gibi öptüm ve bende yanına uzandım emziğini verdim kafasından uzakta ninni açtım ilk gün ilk zorluğu tabiki oldu ağladı çok ağladı ama o ağladıkça sabırla kalktım sakinleştirdim geri yatırdım ağlayarak verilen eğitimleri hiç doğru bulmuyorum çünkü. O ağladıkça sakinleştirdim yatırdım 3 5 7 hatta 10 derken en son anladı ve ağlamadı kalkmaya çalıştıkça yatırdım sadece önemli olan tek nokta hiç konuşmadım eliyle ayağıyla oynamasına müsade ettim arada saçını sırtını sıvazladim ama sürekli değil öyle de alışmasını istemiyorum çünkü böyle böyle derken 1 saati aştı uyuması sonra aldım beşiğine yatırdım. 14 gibi kalktı
İkinci uykusuna 17 de yatırdım yine aynı şekilde hiç konuşmadan ninni açarak mamasını vererek emziğini vererek 45 50 dk yi buldu. 18.30 da kalktı
Ve en son gece uykusuna 21.30 da yatırdım mamasını içirdim emziğini verdim ve aynı şeyleri tekrar ettim bu sefer dakikası 40 dk yi buldu.
Bu şekilde her gün aynı saatlerde yatırmaya özen göstererek devam ettik ve bugün elhamdülillah hiç ağlamadan yatacağıni anlayarak güzelce uyuyor ve çok şükür 15 dk da dalıyor 🌺
Biraz uzun oldu ama açıkça anlatmak istedim 💁 darısı başınıza