Linosunannesi1
Eşinize söylenecek tek birşey var; “çok biliyorsan gel kendin yap”
Kızınızın kilosuna gelince de üst sınıra yakın ama çok şişman falan değil, obez olmaz yani eşinize söyleyin 😎
Ben 6,5 aylıkken kahvaltı vermeye başlamıştım. Kahvaltı öncesi 150-180cc devam sütü veriyordum. Kahvaltıda avokadolu ya da sade yumurta, öğlende buharda haşlanmış sebze püresi veriyordum.
Akşam yemeği vermiyordum. Gün içinde ve akşamları formül süt ve emzirmeyle devam ediyordum. 7 kilo civarıydı yanlış hatırlamıyorsam.