Kızlar oğlum parmağanı bi yere sıkıştırmıştı, sıkıştırdığı zaman farketmemiştik cünki ağlama vs olmamıştı sonradan farkettim tırnağının üzeri hafif mor rengindeydi oraya dokunduğumda vs tepkisi yoktu yani acmıyordu. 2 haftadır rengi mor şekildeydi ve şu an böyle tırnak atacak gibi duruyor ne yapmalıyım? Doktora götüreyim değilmi, başına gelen var mı ne gibi işlem yapılır? 🥺 