biranneikikedi Arkadaşlar aranızda bu zamanlarda diş belirtisi yaşayan oldu mu? 2 gündür huzursuzluğu vardı zaten salyalar eller hep ağızdaydı. Bu akşam üstü hiç tutamadım bi baktım beyazlamış şişmiş alt diş eti. Ağrı kesici verdim de biraz olsun rahatladı.
Aysegulsvg biranneikikedi belirtiler bu ayda oluyo evet benim kızımda aynı salyalı ve elini emiyo ama diş 4 den önce olmıyo
kbtmz biranneikikedi canım benimde üç aylıkken başladı 6 aylık olana kadar devam etti ozman patladı dişi sorun yok ateşi falan çıkıp çok huysuzlanınca parol falan verebilirsin.
xnurcanx biranneikikedi diş cikartabilir arkadaşlar neye gore cikartamaz diyor anlamadim dişli doğan bebekler bile varken. Eger şişmişse yakindir cikmasi, her bebek farklidir 2 aylikkende cikartan var 7-8 aylikkende
Svdkcbyk Hanımefendi henüz diş çıkarmaz ama alt yapısı başlar 2 3 ay da ağız akıntıları başlar ama diş çıkmaz çok huzursuz olduğunda paronox yarım olarak fitil verebilirsiniz diş belirtileri erken gelebilir ama çıkması 4 5 i bulur en erken
biranneikikedi Svdkcbyk peki bu arada bi mi oluyor yoksa 4. 5. Aya kadar sürekli ağrısı mı olacak bebeğimin
CankizimRavzam biranneikikedi canım dişler çıkana kadar arada huzursuzluk olabiliyor çok ağlarsa sadece 1 çay kaşığı calpol verebilirsiniz fitil tavsiye etmem ve fitili genelde inatçı ateş olursa doktorlar en son çare olarak veriyor bilginize 🌸
biranneikikedi CankizimRavzam evet şimdi ablam yanımda o da hekim. ona da okudum yorumunuzu doğru dedi🙏 bi de siz annelere danışayım dedim inşallah hızlı çıkarır çok sağolun 🌈
biranneikikedi ikiprensannesi_gul ağrı kesici vermeden önce diş jeli sürdük değindiğim gibi şiş ve beyazdı jeli sürünce az da olsa rahatladı. Sonra carpol verip uyuttum. Atak haftasında zaten başka bi şey olduğunu düşünmüyorum