2 hafta önce tatildeydik, Antalya da. Emzirme önlüğü yanımdaysa hiç sorun olmadı. Gün içinde Kucağımda sallayarak uyutmaya çalıştım uyumazsa emerek uyudu. Bebek arabasında durdu hep uyurken. 1 yaşına yeni girdi. Ek gıda problem olmadı. Bebek dostu oteldi zaten. Hep Bi çorba, yulaf karabuğday lapası, haşlanmış sebzeler vs vardı. Çorba, Köfte patates ve meyvelerle bitirdik biz tatilimizi. Sıcaktan öyle aşırı bi etkilenme olmadı. İştahı azaldı biraz. Ama normal o kadar da olur heralde.