Tug8a Herkese merhaba.🤗 14 günlük oldu bugün oğlum. Emzirme döneminde kahve içen var mı? Günde kaç kez ya da?
Kader51 Tug8a gunde 1 tane nescafe iciyorm hemskre arkadasima sormustum turk kahvesi icme uykusluk yapabilir cocuga dedi ama nescafe hergun iciyorm bn internette de okudum 3 kupa kafein tuketilwbilir emziren anneler diodu
Tug8a Yusuf44 cocuk doktoruna sormuştum hastaneden çıkmadan arada içebilirsin demisti. Burda durum nedir merak ettim. Teşekkür ederim. Canım epey istiyor çünkü ☺
Esmoska Ben ilk 4 ay içmedim 4 aydan sonra içtim ama daha erken içen arkadaşlarım da vardı. Uykusuzlukla başka şekilde mücadele edemiyor insan.
Dstan Belirli bi ölçüsü vardı 200 ml gibi bişey ama ben günde 1 türk kHvesi içiyorum, sıkıntı olmuyor