Bebegim dogdunda gayet normaldi kulaklari sag tarafina yatarken kulagi buküldu surekli bukük bor sekilde ustune yatti onemsemedim bisey olmaz diye ama sag kulagi kepcelesti.sol normal.boyle bir durum yasayan annelrimiz varmi acaba bi çözumu var mi yoksa kendi kendine duzelir mi ya da oyle mi kalir