Elifscy Aynen öyle. Benl ek gidaya da tam 6. ayda başladım. Emziriyorum, mama veremiyorum. Bebeğim sukur, şimdiye kadar hiç hastalanmadi. Kalin kalin da giydirmedim kisin. Ben nasıl giyoyrsam onu da öyle giydirdim. Ek gidaya gecince bazi günler yemek yemek istemedi, zorlamadim. Bazi günler benim kadar yedi 😂 Alerjimiz vardi, 6 ayda son kontrolde kalmadi, doktor 3 gun kurali unuttu, 3 ogun ver yesin dedi. 6 aydan beri 3 ogun yiyor ama yine de oyle asiri kilo alimi yok. Hata arada 3-4 gibi ara ogun meyve veriyoruz. Bizimle beraber yiyor. Ben kendi yemek saatler ona gore ayarladim. Oyle birine yedigini gorunce daha istahli yedigini farkettim. Bir de kendi kendine beslenmeyi seviyor o yuzden elle alabilecek yiyecekler hazirliyorum ona sik sik.